LEVERING
Når du handler på Freshfurn.dk er fragten altid gratis!
Fragten er altid gratis. De produktpriser du ser, er det du skal betale – inklusiv levering hjem til dig. Nemmere bliver det ikke! *Gratis omfatter kun leveringer til adresser på fastlandet og brofaste øer.*
Du finder den forventede leveringstid på enkelte vare på produktsiden. Efter du har afgivet din ordre på Feshfurn.dk, sender vi dig enten en email med en præcis leveringsdato, eller du vil blive ringet op med henblik på at aftale en leveringsdato, hvor du er hjemme.
Leveringsmåden er forskellig fra produkt til produkt, men det vil fremgå på din ordrebekræftelse om det er Post Danmark, GLS, Bring eller en andet fragtfirma. Dine varer kan derfor blive leveret af flere omgange og med forskellige fragtmænd, hvis du bestiller flere forskellige produkter.
Som udgangspunkt ja, da du skal kvittere for modtagelsen. Men hvis du skriver, at “Ordren må stilles…” i kommentarfeltet ved bestillingen, bliver varerne stillet ved den angivne adresse uden din kvittering. Bemærk, ansvaret for varerne overgår til dig, i det øjeblik varerne stilles på adressen.
Ja, men der er ikke gratis fragt til adresser på dansker øer. Kontakt venligst vores Kundeservice for fragtpriser på kundeservice@freshfurn.dk
Ja, men ikke til hele verden 🙂 Kontakt venligst vores Kundeservice for fragtpriser til det pågældende land.
Ja, du skal blot angive erhvervsadressen på ordren.
Har du andre spørgsmål til leveringen, er du altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@freshfurn.dk. Vi svarer lyn-hurtigt! 🙂